Програмуємо блоками в CodeKitten
Чим відрізняється від Скретчу:
- значно більше блоків;
- "сцени" зі своїм набором персонажів;
- блоки для роботи з телефоном (відпрацьовує "свайпи");
- блоки для роботи з різними "сценами";
- блок для виходу з циклу(break);
- блоки для вказівок дій іншим спрайтам (їх скрипти призупиняються і виконуються вказані дії);
- у блок "якщо-інакше" можна додавати інші "якщо";
- можна створювати "набір" персонажів, якими можна керувати;
- можна створювати діалогові вікна та вікна з вибором відповіді;
- можливість створення власних блоків - як процедур, так і функцій (з можливістю повернення результату);
- робота з пристроями (Arduino, micro:bit, тощо)
- додаткові блоки - штучний інтелект, розпізнавання образів. робота з відео, тренування ШІ, тощо;
- блоки "Фізика" - для моделювання руху об'єкта під дією сили тяжіння, зміни швидкості, зіткнення тіл, тертя, тощо;
- конвертування проєктів зі Скретча;
- конвертування робіт у виконувані файли;
- графічний редактор з можливістю покадрової анімації;
- музичний редактор.
При роботі в мережі вчитель може на основі зробленого проєкту отримати заготовку завдання учню для створення подібного.
Для Windows: https://drive.google.com/.../1-KSB4_dSx6GR6.../view...
Для Windows: https://drive.google.com/.../1-KSB4_dSx6GR6.../view...
Завантажуємо, розпаковуємо та запускаємо через CodeKitten.
П.С. Переклад неповний , але основне - перекладено
Немає коментарів:
Дописати коментар